دانلود بازی Need for Speed Rivals برای PC
فایل ها | دانلود، آموزش، تکنولوژِی و ...
دانلود، اخبار تکنولوژِی، آموزش و عکس ها و مطالب جالب ...

دانلود بازی Need for Speed Rivals برای کامپیوتر

 +| نسخه کم حجم Black Box |

 

Need for Speed Rivals نسخه جدید بازی نید فور اسپید است که در سال ۲۰۱۳ توسط Ghost Games ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های نید فوراسپید آشنایی دارید. سری بازی های جنون سرعت از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های Forza Horizon هستند.

پس از موفقیت های نسخه های  ۱ تا ۳ در نسل چهارم و پنجم و در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند, اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. شرکت EA تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Need for Speed Rivals روانه بازار کند تا این سری از بازی ها را دوباره زنده کند و در دل گیمرها جای بگیرد.

در این نسخه تغییرات زیادی داده شده است مثلا بازی در شهری بنام Redview County مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد انجام میپذیرد این شهر که ۳ برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است. از دیگر تغییرات بازی Need for Speed Rivals میتوان به موتور گرافیکی آن اشاره کرد که از Frostbite 3 استفاده میشود با توجه به اینکه نسل جدید کنسول ها نیز وارد بازار شده است EA دست به یک ساخت بازی بزرگ و در خور نسل هشتم کنسول ها زده که اولین مورد آن می توان به ورود کلاس های جدیدی از ماشین های معروف از جمله Ferrari اشاره کرد.  پس اگر به سری بازی ها نید فور اسپید علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Need for Speed Rivals را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

شما در بازی Need for Speed Rivals میتوانید در دو حالت به بازی بپردازید یکی در حالت پلیس و دیگری به عنوان یک راننده آزاد به بازی بپردازید. اگر بخواهید به عناون یک راننده آزاد به بازی بپردازید باید از کارهای خطرناکی که اناجم میدهید ویدئو تهییه کنید که این ها باعث معروف شدن شما میشود و هر چقدر که بیشتر با پلیس ها درگیر شوید Speedpoint بیشتری کسب میکنید و با این SP میتوانید آیتم ها و ماشین های قدرتمندتر را آزاد کنید. حالا اگر بخواهید در نقش پلیس به بازی بپردازید باید به صورت گروهی به دنبال رانندگان فراری بروید و د ر صورت موفقیت در این امر میتوانید درجه خود را در نیروی پلیس ارتقا دهید که این ها تنها چند مورد از بخش های بازی بود.

تصاویری از محیط بازی Need for Speed Rivals : 

دانلود بازی Need for Speed Rivals برای PC دانلود بازی Need for Speed Rivals برای PC دانلود بازی Need for Speed Rivals برای PC دانلود بازی Need for Speed Rivals برای PC دانلود بازی Need for Speed Rivals برای PC دانلود بازی Need for Speed Rivals برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed Rivals :

OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo or AMD 2.8 GHz Athlon X2
Memory: 4 GB
Hard Drive: 30 GB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon 3870 512 MB or higher performance
Graphics Card (NVIDIA): NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance
Graphics Card (Intel): Intel HD 4000 Integrated 512 MB or higher performance
Sound card: DirectX 10.1 compatible
Online Connection: 512 KBPS or faster

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Need for Speed Rivals :

OS: Windows 7 (Service Pack 2)
Processor: Intel Quad-Core CPU or AMD Six Core CPU
Memory: 8 GB
Hard Drive: 30 GB
Graphics Card(AMD): AMD Radeon 7870 3GB or higher performance
Graphics Card(NVIDIA): NVIDIA GeForce GT660 3GB or higher performance
Sound Card: DirectX 11 compatible

 

(92/10/10) تغییرات:

آپدیت 1.3 بدون نیاز به Orgin مخصوص سیستم های 64 و 32 بیتی اضافه شد.

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های 1 تا 3 در نسل چهارم و پنجم شناخته شد. در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. امسال EA قصد دارد تا قسمت دیگری را منتشر کند که شاید باز هم شکستی دیگر توسط این سری رقم بخورد! اما این نسخه که Rivals نام دارد، توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است. در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد. به Redview County خوش آمدید. مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که 3 برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است.

به طوری که حتی می توانید با زدن یک دکمه آب و هوای مورد نظر خود را هم تغییر دهید. در Redview County شاهد مسابقات مختلفی خواهید بود. برای مثال، شما در یک مسابقه با 8 اتومبیل دیگر هستید و در همان زمان، می توانید مسابقه دیگری را در همان جاده ببینید. محیط بازی بسیار شلوغ است و هنگامی که مزاحمانی مثل پلیس ها هم حضور پیدا می کنند، جذابیت دو چندان می شود. همچنین سازندگان اذعان داشته اند که شما می توانید مانند نسخه HP در نقش اتومبیل های پلیس نیز قرار گرفته و به تعقیب رانندگان قانون شکن بپردازید. در مراسم E3 امسال شاهد 2 تریلر از Rivals بودیم که اولی جنبه تیزری داشت و دومی به صورت Split Screen Co-op به نمایش درآمد.

منبع: پردیس گیم

 

راهنمای نصب بازی :

-     در نسخه بلک باکس زبان های اضافی بازی حذف شده اند و بازی تا حد امکان فشرده شده است.

-     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

 

لینک های دانلود:

اطلاعات حجم: 7740 مگابایت
اطلاعات نسخه Deluxe Edition
اطلاعات این نسخه از پیش نصب شده بوده و فقط کافی است کرک بازی را در پوشه بازی کپی کنید و بازی را اجرا کنید.
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم
دانلود دانلود - بخش هشتم
دانلود دانلود - بخش نهم
دانلود دانلود - بخش دهم
دانلود دانلود - بخش یازدهم
دانلود دانلود - بخش دوازدهم
دانلود دانلود - بخش سیزدهم
دانلود دانلود - بخش چهاردهم
دانلود دانلود - بخش پانزدهم
دانلود دانلود - بخش شانزدهم

اطلاعات حجم: 3180 مگابایت
اطلاعات نسخه فشرده شده BlackBox
اطلاعات در این نسخه کیفیت صدا،ویدئو و تصاویر کاهش پیدا کرده و همچنین در بعضی از بازی ها زبان های دیگر بازی و بخش مالتی پلیر حذف شده است.
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم

کرک کرک بازی نسخه SKIDROW
دانلود دانلود - حجم: 9 مگابایت

کرک کرک بازی نسخه 3DM
دانلود دانلود - حجم: 18 مگابایت

اطلاعات آپدیت 1.3 بدون نیاز به Orgin مخصوص سیستم های 64 و 32 بیتی
دانلود دانلود - حجم: 78 مگابایت

 

رمز فایل ها:

www.p30download.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392برچسب:بازی,نید فور اسپید,need for speed rivals,
ارسال توسط Admin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
مهر 1393
بهمن 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی